FAQ
ČASTÉ DOTAZY
Vybrali jsme odpovědi na často kladené dotazy.
-
Co mám dělat v případě akutního problému?
Pokud máte akutní problém, prosím, kontaktujte naši ordinaci před samotnou návštěvou nejdříve telefonicky. Budeme se Vám snažit poradit nejlepší postup a najít vhodný termín ošetření tak, abychom se Vám mohli dostatečně věnovat.
Pokud se vám nedaří dovolat, můžete nám zaslat SMS.
-
Co mám dělat v případě úrazu mléčného zubu?
Zub se hýbe nebo je v lůžku posunut:
Ošetření není v takovém případě urgentní. Zubního lékaře však vyhledejte nejpozději další den. Pouze v případě, že se krvácení ze zubu nezastaví do 10 minut nebo pokud dítě nemůže skousnout, vyhledejte zubního lékaře bezodkladně.
Zub je ulomený:
Po ulomení mléčného zubu vyhledejte zubního lékaře do 3 dnů. Bezodkladně pouze v případě, že zub krvácí.
Zub je vyražený:
Ošetření není v takovém případě urgentní. Vyražený mléčný zub se nevrací zpátky. Zubního lékaře vyhledejte do 3 dnů.
-
Co mám dělat v případě úrazu stálého zubu?
Zub se hýbe nebo je v lůžku posunut:
Se zubem v žádném případě nehýbejte. Bezodkladně vyhledejte zubního lékaře.
Zub je ulomený:
Najděte ulomený kousek zubu, ponořte ho do vody a s tímto úlomkem vyhledejte bezodkladně zubního lékaře.
Zub je vyražený:
Zub vložte do roztoku k tomu určenému (Dentosafe, SOS Zahnbox, fyziologický roztok). Pokud nemáte takový roztok k dispozici, ponořte zub do studeného mléka nebo ho zabalte do potravinové folie. Ihned vyhledejte zubního lékaře nebo stomatologickou kliniku. Zub nikdy nečistěte a nenechte ho na suchu.
-
Proč je většina péče hrazená?
Poskytujeme profesionální péči za použití moderního přístrojového vybavení, kvalitních materiálů a pokud možno bezbolestně. Výkony hrazené zdravotní pojišťovnou dnes již neodpovídají současným postupům – jak časovou náročností, tak cenou použitého materiálu. Proto je většina úkonů hrazených pacienty. Další informace o poskytované péči naleznete na instagramovém účtu.
Profesionální stomatologická péče může být nákladná, ale je to dlouhodobá investice do vašeho zdraví a kvalitnějšího života. Každý pacient proto může zvážit, zdali má o takovou péči zájem.
-
Kolik stojí ošetření ve vaší ordinaci?
Přesná cena ošetření je vždy stanovována individuálně vzhledem k danému případu a po konzultaci v ordinaci na základě komplexního vyšetření pacienta a sestavení léčebného plánu.
-
Mohu za ošetření zaplatit platební kartou?
Ano, přijímáme všechny běžné platební karty.